BINECUVANTAREA !

BINECUVANTAREA !

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

Inca din pruncie
Tu Doamne m-ai chemat pe nume,
Parintii m-au dus la adunare,                                                                                                                                                                                                       Ca sa-ti pui Tu màna peste mine                                                                                                                                                                                                      Si sa-mi dai a Ta binecuvàntare!

Ma-i pazit si pasii mi i-ai calauzit
In aceasta lume rea,plina de ura si pacate
Mi-ai fost alaturea zi si noapte
Ma iubesti cum nimeni altul
Nu putea sa-mi spele tot pacatul!

M-ai hranit,m-ai imbracat,
Mi-ai dat parinti atàt de minunati,
Mi-au fost alaturi toata viata,iubindu-ma
Despre tine Isuse m-au invatat!

Cum ai venit in asta lume
Te-ai coboràt din a Ta Imparatie
Cum jos in iesle Te-ai nascut,
Sa oferi la toata omenirea Màntuire
Sa n-e duci pe toti acolo sus in vesnicie!

Fi Glorificat si Slavit Tu Isuse
Iti càntam aici jos pe pamànt
Si-Ti vom cànta cu totii Osanale,
Cànd n-e vei duce cu Tine-n cerul Sfànt !

Amin !

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

