SCRISOAREA CELUI MAI „DRAG FIU”CATRE MAMA LUI…

Cand sa vorbim despre ceea mai gingasa fiinta „MAMA: daca nu acuma de ziua ei…HAPPY MATHER’S DAY!!! GBU…

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

Ori cat vom vorbi despre „MAMA” nu vom reusi niciodata sa epuizam subiectul acesta… Mama mea e ceea mai buna mama,de multe ori sa lasat flamanda pentru mine,si dintre toti copiii ei,eu am fost pentru ea si am ramas „cel mai drag,cel mai aproape de sufletul ei”.Imi pare rau caci nu pot sa return dragostea ei tot deauna asa e situatia… Ce pot sa spun din tot sufletul :Dumnezeu sa te binecuvinteze si ma rog in continuare pentru sanatatea ta… Chiar daca stiu bine ca nu voi fi cu tine impreuna sa sarbatorim „ziua mamei”iti doresc fericire si binecuvantare alaturi de ceilalti copii si de tata…Mananca o bucata de prajitura si pentru mine. I love you ,semneaza copilul tau la care tii cel mai mult…

~sprelumina~

(dutu)

2 gânduri despre „SCRISOAREA CELUI MAI „DRAG FIU”CATRE MAMA LUI…

    • Multumesc ca va-ti oprit pe unul din blogurile mele,ori cand sunteti bine venit. Va dores de ziua mamei sa aveti o zi frumoasa,multa binecuvantare ,si fericire alaturi de cei dragi.GBU Happy mother’s day!

Lasă un răspuns

