O VIAŢĂ DE BIRUINŢĂ

O VIAŢĂ DE BIRUINŢĂ

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

Dumnezeu nu ne-a promis o viaţă fără obstacole dar ne-a dat soluţia pentru a trece peste ele cu uşurinţă.

Aleargă ca un campion care ştie să treacă fără ezitare peste obstacolele presărate-n cale de Satan.

 -Garanţia succesului este cunoaşterea lui Isus Hristos în mod personal şi călăuzirea vieţii după principiile biruinţei din Cuvântul Său

-De ce să spun că nu pot când Biblia îmi spune că pot totul în Hristos care mă întăreşte? (Fil.4:13) -De ce să spun că sunt lipsit când ştiu că Dumnezeu îmi împlineşte toate nevoile prin bogăţia şi gloria Sa în Isus Hristos?( Fil. 4:19)

-De ce să mă tem când Biblia îmi spune că Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică cu unul de putere de dragoste şi de chibzuinţă? (2Tim1;7)

-De ce să îmi pierd credinţa de a-mi îndeplini chemarea când ştiu că Dumnezeu mi-a împărţit o măsură de credinţă? (Rom 12:3)

-De ce să fiu slab când Biblia îmi spune că Domnul este tăria vieţii mele şi că voi rămâne tare şi voi face mari isprăvi fiindcă îl cunosc pe El? (Ps.27;1 Dan. 11:32)

-De ce să îl las pe satan să îmi guverneze viaţa când Domnul care este în mine este mai mare decât cel ce este în lume? (1Ioan 4:4)

-De ce să accept înfrângerea când Biblia îmi spune că Dumnezeu mă poartă întotdeauna în carul Său de biruinţă (2Cor.2:14)

-De ce să îmi pierd înţelepciunea când Hristos a fost făcut înţelepciune pentru mine şi Dumnezeu mi-o dă cu mâna largă când i-o cer? (1Cor.1:30 Iac.1:5)

-De ce să fiu mâhnit când pot să gândesc în inima mea la bunătăţile şi îndurările Domnului?( Plângeri 3:21-23)
-De ce să mă îngrijorez şi să mă tem când pot arunca asupra lui toate îngrijorările mele?( 1 Pet.5:7)

-De ce să mă plec sub jugul robiei când ştiu că libertatea e acolo unde se află Duhul Domnului? (Gal5:1)

-De ce să mă simt condamnat când Biblia îmi spune că nu este nici o condamnare pentru cei ce sunt în Hristos?( Rom 8:1)

-De ce să mă simt singur când Isus mi-a spus că va fi mereu cu mine că nu mă va lăsa şi cu nici un chip nu mă va părăsi ?( Mt.28:20.Ev13:5)

-De ce să mă simt blestemat sau victimă a ghinionului când Biblia îmi spune că Isus Hristos m-a răscumpărat din blestemul legii pentru a putea primi Duhul făgăduit? (Gal.3:13-14)

-De ce să fii nemulţumit când pot asemenea lui Pavel să fiu mulţumit cu starea în care mă găsesc? ( Fil4:11)

-De ce să mă simt fără valoare când Hristos a fost făcut păcat pentru mine ca eu să fiu neprihănirea lui Dumnezeu în El? (2 Cor.5:21)

-De ce să am sentimentul ca sunt persecutat când ştiu că nimeni nu poate fi împotriva mea dacă Dumnezeu este pentru mine? (Rom8:31)

-De ce să mă simt derutat când Dumnezeu este Atotputernic şi al păcii? (1Cor.14:33.2:12)

-De ce să mă simt un înfrânt când sunt mai mult decât biruitor prin Hristos? (Rom 8:37)

-De ce să mă las să mă apese tulburările vieţii când pot avea curaj ştiind că Isus a biruit lumea cu necazurile ei? (Ioan16:33).  Sursa : Redacţia Harul

***De ce,de ce ,cand Isus e totul pentru mine.

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

