Cea mai frumoasă fotografie de nuntă

Cea mai frumoasă fotografie de nuntă

Citeste isoria intreaga aici:

Sute de mii de oameni au găsit inspirație într-o fotografie de nuntă pe care un tânăr cuplu a postat-o pe internet. Pentru că fotografia a devenit virală, proaspăta soție s-a hotărât să scrie un blog în care să spună povestea din spatele fotografiei.

nunta_400_01„Cu doar câteva minute înainte de a mă îndrepta spre altar, viitoare mea soacră a venit să îmi spună că fiul ei mă cheamă. În gând mă gândeam doar că nu sunt pregătită, că trebuie să îmi iau pantofii, că poate nu îi va plăcea rochia. Eram plină de emoții,” începe povestea.

Mireasa a fost condusă spre un scaun, într-un colț al camerei. Mirele o aștepta după ușă, tot pe un scaun. Ea a vorbit prima: „Iubitule, astăzi ne căsătorim!” El i-a răspuns: „Știu iubito și vreau să mă rog cu tine înainte să facem asta”.

Și acolo au stat, fiecare în colțul lui de cameră, fără să se vadă, cu toată lumea fugind agitată prin fața lor, aranjând ultimele lucrurile, uniți în rugăciune înaintea lui Dumnezeu. „Soțul meu s-a rugat ca Dumnezeu să ne binecuvânteze căsătoria, ca prin orice greutate am trece să nu ne pierdem încrederea unul în celălalt. S-a rugat ca în loc să ne concentrăm pe imperfecțiunile celuilalt, să ne bazăm mereu pe perfecțiunea lui Christos. Să ne trezim în fiecare dimineață și să alegem să ne iubim nu prin puterea noastră, ci prin puterea dragostei perfecte al lui Christos.”

Sursa:    http://www.semneletimpului.ro/stirescurta/Cea-mai-frumoasa-fotografie-de-nunta-10585.html

~sprelumina~

(dutu)

2 gânduri despre „Cea mai frumoasă fotografie de nuntă

    • Amandoi sunt imbracati foarte frumos. Tanarul e in costum militar si inca un costum cu decoratii pe el (insemneaza ca tanarul e un om devotat in ce face). Punctul important al postari e: tanarul nu a vrut sa intre in casatorie fara Dumnezeu,si-a luat in serios rolul de barbat si conducator al casei si a chemat-o pe mireasa la rugaciune… Sa lasam hainele pentru o vreme si sa privim actiunea tanarului. Deci hainele de mire si mireasa nu sunt numai hainele in care noi am crescut,costum negru si rochie alba ,in cazul acesta sa imbracat frumos reprezentand si pozitia in armata si prin actiune pozitia in familie. FII BINECUVANTAT DE DOMNUL DRAGUL MEU …

Lasă un răspuns

