ESECUL TATALUI

ESECUL TATALUI

 

Timpul pentru uni insemneaza bani,dar pentru adevarati „Tati” insemneaza iubire. Ia-ti timp sa te ocupi de cresterea copilului,e amintirea cu care el va creste,va ramane,si o va practica.

 

Un tanar statea in fata unui judecator sub invinuirea de “inselaciune”.Judecatorul fusese prieten cu tatal acelui baiat,tata care de altfel era destul de celebru pentru cartile pe care le scrisese si care erau niste carti pline de sfaturi intelepte pentru cei care le citeau. “Tinere”, a spus judecatorul,”iti amintesti tu de tatal tau pe care tu acuma il faci de rusine?”

“Imi amintesc de el foarte bine,” a raspuns tanarul. “Imi amintesc faptul ca tunci cand mergeam la tatal meu pentru un sfat sau cand vroiam sa stau cu el,el imi spunea mereu:”Pleaca de aici,baiete,sunt ocupat!. Am de scris”. “Tatal meu a reusit,e adevarat,sa scrie, iar eu am ajuns aici!”…..

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

