CA SI TATA -DE ZIUA TATALUI

CA SI TATA -DE ZIUA TATALUI

*Invata pe copil calea pe care trebuie s-o urmeze, si cand va imbatrani, nu se va abate de la ea. – (Prov.22:6

 *Un barbat a salutat pe vecinii sai inchinandu-si capul si ducand cu respect mana la palarie. Fiul sau a facut acelasi lucru cu o gravitate care nu e caracteristica varstei.

Vecinul a ras si a spus:”Spune-I baiatului sa mai salute o data”

Insa barbatul a raspuns cu o lacrima in ochi:”Vecine,pentru mine e o chestiune foarte serioasa pentru ca baiatul ia aminte la tot ce fac  eu”.

TATAL MEU E DEOSEBIT

*Intr-o zi, in timpul unei pauze,la o scoala duminicala, copiii s-au adunat intr-un cerc si au inceput sa discute ;ca intre copiii. Unul incepe :”Tata-l meu aduna cei mai multi bani,spune o poezie si imediat primeste $100. Toti copii se pare caci erau incantati de tatal colegului lor. Dintr-odata un alt copil spune si el:”Sa va spun despre tata-l meu,cred ca stiti caci tata-l meu canta cu acordeonul ,se duce prin jur,canta o cantare doua si vine acasa cu $1000 . Copii de data aceasta erau foarte impresionati:”Ce, de banii!!!$$$.Cand se pare ca copii s-au linstit pentru un moment,sare unul din multimea copiilor:”Opriti-va am sa va spun si eu ceva despre tata-l meu:”tata-l meu asa cum stiti e predicatorul biserici,o saptamana intreaga sta de vorba cu oamenii,pleaca la pescuit si la vanat,il vad cam rar. Sambata insa fuge repede in camera lui(l-am urmarit)deschide coputerul cauta niste schite de predici,pe care le foloseste duminica la programul din biserica,adauga si el cateva cuvinte in plus dupa care ne ridica pe toti sa cantam o cantare,timp in care oameni incep sa de-a fiecare bani. Aduna asa de multi bani $$$ incat tot de-auna e nevoie de 5-6 frati sau chiar de mai multi sa adune colecta.Dupa o liniste cand fiecare isi imparteau impresile despre cele auzite se aude un cor(copii toti intr-un glas) si eu as vrea sa fiu asemeni tatalui tau …..

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

