„HAPPY FATHER’S DAY ” UNOR TATII SPECIALI …

„HAPPY FATHER’S DAY ” UNOR TATII SPECIALI …

Tatal meu…

Ticul-socrul meu

Ginerele,tatal nepoatelor mele

Nepotul ,tatal stranepoatei mele

Nepotul, tatal stranepotului meu.

Nepotul ,tatal stranepoatelor mele.

***Note: Ingaduiti-mi sa spun  :”Tatii Speciali” ei sunt speciali in viata mea ; Tata e tatal meu si e foarte special, Ticu e tatal sotiei mele si tatal/ticul meu; Ginerele ,e tatal celor mai scumpe nepotele si sotul fetitei mele. Nepoti sunt speciali,ei sunt cei mai tineri tati din marea familie  ,doi dintre ei chiar proaspeti deveniti tati.

Multumesc „TATALUI CERESC” care pentru fiecare dintre noi a pregatit o clipa cand sa ne cunoastem si in felul acesta sa ne imanunchem trairea aici, fiind calatori spre aceiasi destinatie fericita „CERUL”.

Tuturor „Tatilor Speciali” si la toti tatii de pretutindeni va doresc din suflet: „HAPPY FATHER’S DAY” si bucurie deplina alaturi de cei dragi. GBU.

~sprelumina~

(dutu)

Un gând despre „„HAPPY FATHER’S DAY ” UNOR TATII SPECIALI …

Lasă un răspuns

