E LUNI DIMINEATA TIMPUL SA-MI NUMAR PRIETENII

CATI PRIETENII AM PANA LA URMA? O SA-I NUMAR…

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

Azi luni 1Iunie 2013 m-am sculat cu gandul sa-mi numar prietenii,am incercat  sa fiu cat e posibil de corect in numaratoarea lor,vreti sa stiti,cati  prieteni am  pana la urma?

Lumea in care traim se bazeaza pe relatii,cu cat sunt relatile mai multe cu atat mai bine,cu cat relatile sunt de high class cu atat iti bati pieptul mai tare ,la un sondaj pe care l-am facut personal in gandirea mea am ajuns la urmatoarea concluzie:

Pe F-book  = 2 acounturi ,aprox.7500 de prieteni plus nenumarate grupuri l-a care m-am inscris ori alti m-au inscris,probabil depaseste 20.ooo prieteni ,hai sa spun aprox.un numar =27500 prieteni „buni”(zic eu).

La nunta au fost peste 1300 la masa numai(ceea mai mare nunta din oras) total =1500 (considerindu-i pe cei  ce au asistat la program in biserica in curtea biserici,pe strada pe gardurile vecinilor.

La scoala depinde.probabil in toti ani de scoala ;(am fost popular)=500 (un nr.)

Pe strada depinde, in oras multi imi erau prieteni (ma cunosteau omul de la uzina de apa care sta in parcul central al orasului) =aprox.cateva mii =2000, aici mai putini caci nu se circula pe jos ca sa poti sa iti faci prieteni ,totusi aprox. = 25

Cati ma suna la telefon,depinde sunt zile cand au nevoie de informati ori de ce nu am spus in predica asa ori invers, aprox =5 prieteni care au interes,cati ma intreaba sa vad cum o mai duc cu sanatatea probabil =1 la luna impartit la 30/31 de zile faceti d-voastra calculul =NIMENI si totusi am o multime de asa zis prieteni.

La necaz, o parte din rudeni (nu toate chiar nici din cei apropiati) sa consider = aprox.10 ;in acestia ;copiii,mama si tata ,un frate si o sora sunt foarte interesanti si ma suna,la multi numai daca ii sun si le spun eu de necaz ;atunci imi spun ei ;”daca facea-i asa,ori invers” dar cand mi-ai spus sa fac asa sau invers ii intreb eu daca ma suni la paste si la craciu.

Cand sunt jos de tot in ceea mai adanca groapa a necazurilor ,incep sa imi numar prieteni,imi desfund urechile sa aud telefonul cand suna,ma uit incontinu la usa sa nu care cumva sa se deschida si sa nu observ (sa vina vreun prietenas) dupa o asteptare ajung la urmatoarea concluzie: prieteni mei sunt ocupati cand e vorba de prietenul lor;atunci cu sfiala intru in camera mea ma plec langa patul meu si incep conversatia cu Singurul ,Unicul Prieten Adevarat care nu m-a parasit  niciodata.Incep sa vorbesc cu El,El ma asculta,ma lasa sa vorbesc,sa ii mai spun ceva,continua si ma asculta,am multe sa ii spun,capul il las sa-mi cada pe  pat intocmai cum l-as lasa pe umarul Lui,simpt o lacrima ca imi curge pe fata urmata de multe pe care nu pot sa le mai numar caci ochi imi sant parca un izvor iar obraji fetei matca unui rau plin de lacrami ,cateodata simpt adierea Prietenului meu care imi sterge lacramile ,facand loc la altele sa vina,si lacramile vin fara nici un stavilar,imi vars tot focul si gandul inimii inaintea Lui,simt din nou mangaierea Lui ma scol de pe genunchi plin de bucurie,cu ochi limpezi acum ,vad bine cu ei,observ caci cu adevarat sunt numai eu si Prietenul meu,ma mai uit inca odata spre El,stiu ca are mai multi prieteni,se duce sa ii mangaie pe alti in timp ce imi incep lucrul zilei in siguranta  caci Ochiul Lui e pururea dupa mine…

Azi cand trag linia numarandu-mi prieteni am ramas doar noi;Eu si Prietenul Adevarat din totdeauna ,prietenul meu: Isus.

Incep sa fredonez cantarea;

Nu-i prieten ca si Isus asemenea,

Nimenea,Nimenea,

Nimeni nu poate mangaia asa,

Nimenea,Nimenea….. Cantarea se continua ,ma opresc din fredonarea cantari aici caci ochi nu ma mai lasa,imi sunt plini de lacrami gandindu-ma la El Prietenul meu…care intotdeauna e langa mine 100%.

~sprelumina~

(dutu)

2 gânduri despre „E LUNI DIMINEATA TIMPUL SA-MI NUMAR PRIETENII

Lasă un răspuns

