„PASTOR”~ POZITIE VACANTA~

„PASTOR”~ POZITIE VACANTA~

Cine, spune ca economia e slaba/rea ,a fost, dar acuma ,incepe sa se miste putin, se mai gaseste de lucru,preturile la case se ridica,si se fac noi angajari pe durata lunga .Apar pe strazi din nou afise care te incurajeaza ,avem de lucru, angajam. Am gasit o pzitie vacanta de durata lunga;vezi daca te califici:

O CANDIDATURA PENTRU PASTOR:

Frati si surori ,am auzit ca adunarea voastra cauta un pastor si eu sint interesat sa ocup un asemenea post.Am citeva calitati pe care sunt sigur ca le veti aprecia foarte tare. Am primit harul sa predic cu putere si convingere si am avut un oarecare success in activitatea mea scriitoriceasca.Invatatura am primit-o de la Domnul,care mi s-a aratat personal.Pe unde am fost,am infintat mai multe biserici,dar,in lipsa mea ,au venit invatatori falsi,asa ca a trebuit apoi sa fiu dur cu cei ce au parasite adevarul;astfel,uni mi-au devenit frati mincinosi pentru ca le-am spus adevarul.Mi se aduc laude ca as fi bun organizator si,intr-adevar,am demonstrate indeminarea in conducerea adunarilor din mai multe orase pe unde am fost.Insa exista si oameni care au obectiuni impotriva mea. Sunt trecut de 50 de ani si nu am stat in nicio adunare mai mult de3 ani. Din unele am plecat dupa ce am provocat neliniste si trebuie sa va marturisesc;faptul ca am fost de trei sau patru ori la inchisoare,insa nu pentru ca as fi facut ceva rau. Sanatatea mea lasa de dorit,pentru ca am trudit din greu cu mainile mele pentru a putea trai,iar boala groaznica la ochi ma face o companie neplacuta. In general,adunarile unde am fost erau mici,cu toate ca se aflau in orase mari.In citeva dintre ele am avut grutati cu conducatorii altor comunitati religioase.Pentru a ramanea in adevar,trebuie sa recunosc faptul ca unii dintre ei m-au tarit in fata judecatorilor,ba chiar mi-au pricinuit leziuni corporale. Admistratia nu este punctul meu forte. Sunt chiar cunoscut pentru faptul ca uneori uit pe cine am botezat. Cu toate acestea,daca va pot fi de folos as face tot ce pot pentru adunarea voastra,chiar daca ar trebui sa lucrez din nou cu mainile mele pentru a putea trai.

Oare cate biserici ar angaja un om bolnavicios,certaret,pricinuitor de nelinisti,ex-delincvent si uituc?

Dar daca a-ti sti caci acesta cerere de lucru (rezumeu) este semnat de insusi ,,,Pavel din Tarsul Ciliciei (apostolul neamurilor Pavel).

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

