” MI –E ATAT DE DOR…”!

” MI –E ATAT DE DOR…”!

” MI –E ATAT DE DOR…”! ByLigia Stanus Ghib

Mi-e atàt de dor de Tine Isuse,
Simt ca nu mai am un rost in asta lume.
As vrea sa vii,sa ma duci acolo sus la tine
Unde nu vor mai fii griji,si v-a fii doar bine !

Isuse, atàtea suflete Te-asteapta,
Sunt multi bolnavi,nevoiasi si multi flamànzi,
Ce-asteapta zorii Diminetii,
Cànd toate-acestea se vor sfàrsii,
Si vom fii cu totii,acolo sus in Vesnicii !

Ajuta-Ne si da-Ne sorti de izbànda,
Sa nu d-am un pas inapoi,
Ca-ci diavolul n-e vede slabiciunea,
El n-e vrea doar pentru el,
Si nu vrea s-ajungem sus la Dumnezeu.

Cred ca Domnul meu e Viu,la dreapta Tatalui,
Si prin jertja Sa eu sunt salvata,
Sàngele Lui mai poate inca spala,
Veniti la El si va-nchinati,
Va predati viata toata Lui,privind la Golgota !

N-am cuvinte sa-I multumesc,
Doar prin viata mea sa-L Preamaresc!
Sa fiu exemplu viu,sa-L slujesc mereu,
Si prin tot ce fac sa-I dovedesc,
Càt de mult eu iL doresc!
Si cit de mult eu iL Iubesc! Amin !

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

