“CASA MEA”

“CASA MEA”  By Ligia Stanuş

Casa mea-i acolo sus,
Casa mea e lànga Soare
Casa mea-i in Vesnicii
Casa mea e cu Isus!

Nimic nu pretuiesc in asta lume,
Pentru casa mea de sus,
Nici o bogatie de-aicea jos,
N-are asa mare valoare,
Ca si jertfa lui Cristos!

Eu voi sta intr-un palat,
Ce-i din sticla stravezie,.
Si are scarile din aur,
Nu voi pune mare pret,
Doar pentru casa mea din vesnicie!

Va fi numai fericire
Voi cànta cu ingerii in cor,
Pntru Isus Proslavire
C-a murit si pentru mine
Sa ma duca-n cer,la El sus!

Voi fi cu acei acolo sus,
Ce si-au predat viata lui Isus, Si au facut prin botez un legamànt,
Si au o nastere din nou
Pentru a fi o vesnicie cu Isus!

Doamne ajuta-ne pe toti,
Sa n-e pastram haina curata,
Sa avem viata asigurata,
Sus in Paradisul Tu ceresc! Amin!

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

