EU TE AM PE TINE DOMNUL MEU.

EU TE AM PE TINE DOMNUL MEU.

***** VREAU O MELODIE PENTRU VERSURILE ACESTA IN STILUL CANTARILOR CANTATE DE ADI GLIGA, CINE ARE CURAJUL?*****

Ieri venind de la Biserică am compus versurile acestea, ce cîntare măreaţă  ar fi pentru cel ce trece prin suferinţe…

EU TE AM PE TINE DOMNUL MEU. (compozitor David (duţu) Miclea)

1.Eu l-am chemat pe Domnul,

În ajutorul meu.

El este lîngă mine ,

Atunci cînd drumul îmi este greu.

 

 

Refren:

Eu te am pe Tine,

Eu te am pe Tine,

Eu te am pe Tine ,tot mereu,

Eu te am pe Tine,

Eu te am peTine,

Eu te am pe Tine , Domnul meu.

 

 

2.Eu îl am pe Domnul tot mereu,

În suferinţa şi-n durere,

Eu te am pe Tine ,Domnul meu.

 

 

3.Eu îl am pe Domnul tot mereu,

Atunci cînd greul mă apasă,

Eu te-am pe Tine, Domnul meu.

 

 

4. Eu îl am pe Domnul tot mereu,

Cînd veselia mă inundă,

Eu te am pe Tine Domnul meu.

***AMIN***
~sprelumina~
(dutu)

Lasă un răspuns

