NU MIE RUSINE DE ISUS

“spredestinaţie” ~ blogul lui "DUŢU"~ Calea, Adevărul si Viaţa,spre destinaţia fericita "CERUL"

“NU MI-E RUSINE DE ISUS”

Caci de oricine se va rusina de Mine si de cuvintele Mele, se va rusina si Fiul omului de el, cand va veni in slava Sa si a Tatalui si a sfintilor ingeri. (Luc.9:26)

REFREN: Sunt crestin si sunt mandru de Isus Hristos/ Chiar daca aceasta lume e intoarsa pe dos/
Sunt crestin si sunt mandru de ceea ce sunt/ Dumnezeu m-a umplut cu Duhul Sfant

STROFA 1:

In primul rand vreau sa stii nu mi-e rusine de Isus/ Ba chiar mai mult de atat marturisesc
cu capul sus/ Oriunde as fi: la munca sau pe strada/ Dumnezeu e langa mine si gura nu poate sa-mi
taca/ Te deranjez ? Imi cer iertare dar cuvantul lui Dumnezeu ti-l voi spune in continuare/ Nu
renunt, nu ma opresc, marturisesc: Am 10.000 de motive sa Il slujesc/ Lumea spune: „Ai inebunit ! Nu
mai bei…

Vezi articol original 313 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

