CE ESTE ADEVARUL ?

CE ESTE ADEVARUL ?

*Cuvîntul de învăţătură: „Atunci un Imparat tot esti!”, I-a zis Pilat. „Da”, a raspuns Isus. „Eu sunt Imparat. Eu pentru aceasta M-am nascut si am venit in lume, ca sa marturisesc despre adevar. Oricine este din adevar asculta glasul Meu.”  Pilat I-a zis: „Ce este adevarul?” Dupa ce a spus aceste vorbe, a iesit iarasi afara la iudei si le-a zis: „Eu nu gasesc nicio vina in El.(Ioan18:37-38).
*Pilat i-a zis:Ce este adevarul?*
Iubitii mei cu totii astazi peste tot pamintul vrind nevrind se striga pretutindeni”CHRISTOS a inviat”.Este un adevar si nu lipsit de importanta,pentruca intr-o zi ca astazi,undeva pe un deal,pe o cruce cineva a murit,platind pretul pentru minciuna.Dar mincinosii nu s-au oprit aici ci au mers mai departe si au ingropat”ADEVARUL”intr-un mormint ca sa nu mai iasa la iveala niciodata.

Dar n-a fost cu putinta ca adevarul sa fie ingropat si minciuna sa fie libera.Si a treia zi dupa”SCRIPTURI”adevarul a biruit puterile mortii si a iesit triumfator aducind la lumina viata.
“ADEVARUL”n-a venit in lume ca EL sa declanseze o sarbatoare ca noi sa mincam si sa bem.Asta-i teoria celor care inca traiesc in minciuna.Adevarul a triumfat si a venit sa aduca la lumina viata si neputrezirea.Pentru aceasta a fost nevoie de un pret si pretul a fost asa de mare incit “ADEVARUL”a trebuit sa stea trei zile si trei nopti ascuns in mijlocul pamintului.Diavolul a crezut ca triumfa ascunzind”ADEVARUL”.

Adevarul a venit la lumina si EL straluceste mai mult ca Soarele in toata puterea lui.”ADEVARUL”nu-L gasim in vreo institutie omeneasca oricit de umanitara ar fi ea.Adevarul nu este in parlamentul din Cambera,sau Bucuresti,nici la organizatia Natiunilor Unite,ci adevarul il gasim in aceasta carte”BIBLIA”.Aici ori de cite ori o deschidem ne intilnim cu”ADEVARUL”.Si numai cine priveste in aceasta carte care este Legea desavirsita,si va starui in ea,nu ca un ascultator uituc,ci ca un implinitor cu fapta,va fi fericit in lucrarea lui spune apostolul Iacov.De ce?Pentruca de cite ori deschizi aceasta carte te intilnesti cu”ADEVARUL”lui DUMNEZEU.Si atunci cind stai in fata adevarului si te comfrunti cu EL,iti vezi toata golicimea sufletului tau care pe parcursul anilor Diavolul ti-a vitregit-o furind”ADEVARUL”si lasindu-ti in loc minciuna.Cind te comfrunti cu adevarul nu poti sa ramii asa cum ai fost,ci trebuie sa te prabusesti in fata LUI si sa zici ca Iov:
Mie scirba de mine si ma pocaiesc in tarina si cenusa.Cind a fost intrebat ISUS de Pilat;cine este,si ce cauta EL in lumea noastra?ISUS I-a raspuns:”EU vin din ADEVAR,si-AM venit in lume ca sa marturisesc despre ADEVAR.Asa gasim scris in marturisirea de credinta ortodoxa si catolica,DUMNEZEU ADEVARAT din DUMNEZEU ADEVARAT.
Acesta este”ADEVARUL”CUVINTUL intrupat a lui DUMNEZEU care a venit in lume la vremea rinduita de DUMNEZEU sa ne elibereze de sub puterea mortii si a pacatului.Caci minciuna tiraste dupa ea pacatul si pacatul odata savirsit aduce moartea.Pentru aceasta a venit ADEVARUL in lume ca sa ne elibereze de sub aceste puteri demonice care ne tinea robi toata viata.Si pe cind eram noi pacatosi inca,”ADEVARUL”S-a adus ca jertfa,pe altarul lui DUMNEZEU,a murit.Pentruca eu si tu sa avem viata.Cind s-a implinit vremea”ADEVARUL”a strigat:Iata-MA ca vin!In sulul cartii este scris despre MINE—vreau sa fac voia TA DUMNEZEULE!Si voia lui DUMNEZEU a fost ca tu si eu sa avem viata.
Pentru aceasta a venit”ADEVARUL”in lume ca sa moara in locul meu si in locul tau,ca impreuna sa avem viata din ADEVAR.Si pentruca minciuna si pacatul ne tinea legati si nu puteam scapa de legaturile mortii”ADEVARUL”a venit sa ne elibereze.Intr-una din ocazii ISUS a zis:Daca ramineti in cuvintul MEU,sinteti in adevar ucenicii MEI;veti cunoaste”ADEVARUL”si ADEVARUL va va face slobozi.Stiu ca esti inca sub legaturile mortii,stiu ca esti infasurat de pacat si nu te poti elibera,ca si eu am fost ca tine.Dar astazi prin acest mesaj esti invitat sa lasi minciuna propagata de slujitorii celui rau si sa vii la adevar.Iov a crezut ca este bun si cauta sa se indreptateasca inaintea ADEVARULUI,dar,cind s-a intilnit cu EL a zis:Urechea mea auzise vorbindu-se despre tine;dar ochiul meu astazi TE-a vazut.Deschide Biblia si lasa ca”ADEVARUL”lui DUMNEZEU sa patrunda in viata ta si sa incolteasca neprihanirea lui DUMNEZEU.Si daca n-ai inca putere si esti legat inca,striga in rugaciune inaintea lui DUMNEZEU:DOAMNE vin astazi inaintea TA,sint legat de Diavolul si infasurat de pacat si nu pot sa ma eliberez singur.Ai mila de mine,elibereaza-ma!
Pentruca astazi am descoperit ca pentru aceasta ai trimis”ADEVARUL”in lume ca sa ne faca liberi.Nu inteleg multe inca dar TU DOAMNE introdu-ma in acest adevar,sa-L inteleg si sa pot prin EL sa am si eu viata.Nu fi dezamagit daca pina acuma n-ai inteles adevarul,sau ai stat departe de adevar.Indrazneste astazi ca ACELA care L-a ascultat pe Petru cind era gata sa se scufunde in marea involburata te asculta si pe tine.EL nu dormiteaza.Si atunci vei putea observa ca ascultind de glasul LUI ADEVARUL va ramine in viata ta.Si nu numai atit ADEVARUL te va face liber.

Si inchei cu aceeasi intrebare:”Ce este ADEVARUL?

”ADEVARUL este CUVINTUL lui DUMNEZEU”ISUS CHRISTOS este NUMELE Lui.

~sprelumină~

(duţu)

 

 

Lasă un răspuns

