UPDATE – Inmormantare: Florin Cioaba, Regele Romilor (VIDEO/POZE)

CrestinTotal.ro

Regele autoproclamat al romilor, Florin Cioabă, va fi condus astăzi pe ultimul drum.

capture-20130823-212522
Vadim Tudor a declarat, acoperit de sunetul asurzitor al fanfarei aflate la înmormântare, că a fost foarte apropriat de autoproclamatul rege al romilor, Florin Cioabă. ”Am venit la un frate. El îmi spunea mie frate Vadim şi eu îi spuneam lui frate Florin. La Congresul Internaţional al Romilor, ţinut în aprilie la Sibiu, eu şi Elena Băsescu am fost singurii europarlamentari prezenţi, deşi Florin Cioabă i-a chemat pe toţi”, a declarat fondatorul PRM. Acesta a mai adăugat că este de părere că fiul cel mare al lui Florin Cioabă, Dorin, va fi un rege foarte bun.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

