DE CE SĂ TAC CÎND DRAGOSTEA E MARE?

DE CE SĂ TAC CÎND DRAGOSTEA E MARE?

 

„De ce sa tac cand dragstea e mare?

Si-n ochii Lui Isus am pret si eu.

De ce sa tac cand Domnul ma iubeste?

Si a murit pe cruce-n locul meu.

 

De ce sa tac cand am in piept iubirea?

Ce-o pot atinge si o pot simtii.

*** Sa o exprim aceasta e menirea.

Si tot ce sunt sunt pentru a iubii.

 

Nu pot sa tac,

vreau sa-mi exprim iubirea.

Iar cand n-oi mai putea nimic sa fac,

o lacrima-mi va curge in tacere,

prin ea eu voi vorbi de ce sa tac?

 

Chiar daca nu sunt inteles de nimeni,

in inima eu port un singur dor,

Isus doar Tu mi-ai daruit iubirea,

in ea traiesc si-n ea vreau ca sa mor”

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

