PRIN JERTFA LUI ISUS

PRIN JERTFA LUI ISUS   By Ligia Stanus Ghib.

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

O data eram pacatos
Dar m-a salvat Isus Cristos!
M-am aplecat la Cruce
Mi-am plàns al meu pacat
Si de-atunci eu sunt salvat!

Pe drumul vietii mele
Calatorind cu Isus
Merg voios pe cale
Desi-s valuri si furtuni
Le-alina El cu dreapta Lui !

Ii cer mereu credinta,
Sa am mila si iubire
El ma trece prin biruinta,
Si de càte ori gresesc
El ma ridica,si-mi da din Ap’a Vie !

Prin Duhul Sfànt imi spune,
Ca El e gata ! Vine in curànd!
Oare suntem pregatiti?
S-avem haina curata,
Ca sa n-e primim cununa,
Cànd Mirele nostru vine
Sa n-e duca sus in vesnicie!

Haidem cu totii frati si surori,
Sa-i multumim,ca ne-a ales la cruce,
Ne-a spalat si ne-a iertat,
Prin al Sau sànge Pur si Nepatat
Ca sa-I fim Mireasa Lui
Acolo sus in vesnicie ! Amin!

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

