“ISUSE DRAG!”

“ISUSE DRAG!”  By Ligia Stanus Ghib.

Isuse!,esti mereu in viata mea,
In probleme Tu m-ai ajutat,
De boli Tu m-ai vindecat,
Pacatele m-i le-ai spalat,
Prin Sfànt Singele Tau,sunt màntuit !

Te rog Isuse nu pleca,
Cu al Tau Sànge ma acopera,
Cu orice pret nu ma lasa,
Sa alunec din nou
In groapa adànca si rea.

Isuse vreau sa fiu in cer
Cu toti cei dragi la nunta Ta, Ajuta-ma sa fiu mereu la dispozitia Ta
S-ajut pe cel sarac flamànd si gol,
Ca sa fii Preamarit si Glorificat,
Cum vrei Tu prin viata mea !

Ajuta-ma sa iubesc mereu,
Pe cel rau si pe aproapele meu,
Vreau ca Tu sa fii pe primul loc,
Prin tot ceea ce spun si fac in viata mea !

Apoi cànd Tu vei aparea pe nori,
Sa fiu fericit ca te pot vedea,
Iar Tu cu bratele deschise sa imi spui:
Vino mireasa Mea sa fii pe veci,
In cer cu Mine si cu Dumnezeu !
Amin!

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

