EU SUNT MISIONAR ~ I AM A MISSIONARY

 EU SUNT MISIONAR ~ I AM A MISSIONARY
Isus le-a zis: 
***  „Duceti-va in toata lumea si propovaduiti Evanghelia la orice faptura. (Marc.16:15)
-Misionar = Ascultator de Cuvant = Duceti-va,
-Locul de munca = Toata Lumea,
-Lucrul misionarului = propovadui
-Mesajul misionarului = Evanghelia,
-La cine trebuie dus mesajul = la orice faptura
***Cine va crede si se va boteza va fi mantuit; dar cine nu va crede va fi osandit. (Marc.16:16)
-Scopul mesajului = pentru mantuirea oamenilor
-Provocarea mesajului = te obliga sa faci o decizie
-Rolul mesajului = imparte oameni in:
1. Credincios, Botezat, Mantuit,
2.Necredincios, Nebotezat, Nemantuit/Osandit
*****Urmareste care iti este misiunea ta aici:  Go to YouTubePlay video
~sprelumina~
(dutu)
2 gânduri despre „EU SUNT MISIONAR ~ I AM A MISSIONARY

  1. de fapt asta e chemarea bisericii nu la mersul al biserica si statul acolo 2 ore ci la mersul si spus la toata lumea , aici si-a pierdut biserica chemarea si confunda mersul in lume cu comfortul si construirea biseriilor cat mai pompoase

Lasă un răspuns

