“ISUS COMOARA MEA!”

“ISUS COMOARA MEA!”   By Ligia Stanus Ghib

Nu te-as da Isuse
Pentru nimic din asta lume
Tu esti unica mea comoara,                                                                                                                                                                                         Ce-am gasit-o sus la cruce!

Am gasit si Har si Pace,
Am gasit Iubire,Bunatate, Am gasit Iertare si Salvare,
Prin singele Tau Sfànt,
Am gasit si Vindecare!

Ajuta-ma Isuse
Sa daruiesc la toti din ce-am gasit,
Sa nu tin doar pentru mine,
Sa spun la toti din lume
Cit de mult Tu ne-ai iubit !

Venirea Ta-i aproape,
O simt in duhul meu,
Ajuta-ma sa fiu gata
Sa Te-astept Isuse,
Cànd Tu ai sa vii cu rasplata !

Ajuta-ne Isuse,
Sa ne-ngrijim de cei saraci
Sa l-e dam din bunul nostru
Ca atunci cànd vom fi sus la Tine
Sa fim noi cei mai bogati !

Vino Isuse drag,
Noi te-asteptam in prag,
Mai cerceteaza fiinta noastra,
Sa ajungem sus la Tine,pe al cerului meleag ! Amin!

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

