“ ISUS OLARUL !”

“ ISUS OLARUL  !”    By  Ligia Stanus Ghib

Tu esti Olarul,eu sunt lutul,
Prelucreaza-ma Isuse cum Tie-Ti place
Ca sa fiu perfecta si gatita,
Cànd Tu acolo sus ma vei duce !

Curateste-mi mintea,gàndul,
Sfinteste-mi inima si fapta,
Indreapta-mi pasii pe cararea Ta
Ca sa fiu perfecta pentru Slava Ta !

Ia-mi Tu màinile in màna Ta
Sa lucrez mereu doar pentru Tine
Ochii mei sa priveasca prin Golgota
Si tot ceea ce fac, sa fac ca pentru Tine !

Nu privi Isuse la greselile mele,
Iarta-ma si aruncale in marea uitarii,
Acoperema cu Sàngele Tau nevinovat
Ca-ci vreau sa ajung cu orice pret,
Acolo sus la Tine-n vesnicii !

Priveste cu mila la cei ce nu Te cunosc
Vreau sa fiu exemplu pentru cei ce Te ocarasc,
Atrage-i la Tine prin copii Tai
Ca sa Te cunoasca pe Tine,singurul Dumnezeu !

Mai e putin Isuse cind Tu vei revenii
Pe nori in Stralucire Tu vei aparea,
Oare cum va fi atunci cànd n-e vei rapii in Slava?
Si vei zice “Vino Mireasa Mea,ca sa-ti d-au Cununa !” Amin!

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

