CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(4).

 CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(4).

CÎND  EŞTI PRIGONIT..

CE FACI CA SĂ SCAPI DE  EA?

Cînd te afli în situaţii deosebite şi nu mai ştii ce să faci, atunci adu-ţi aminte:

*În prigoană de David (1Sam.17-30).

Isoria împăratului David,începe ca orice istorie a vieţii, cu copilăria.

Încă de copil, David era trimis să păşuneze turma de oi a familiei pe cămpurile din jur, în timp ce fraţi lui mai mari vedeau de alte lucruri, ori erau la război.

Sa întîmplat odată, în timp ce fraţi lui erau la război, tatăl îl cheama pe David;”Dute la fraţi tăi, du-le ceva de mîncare şi adu-mi şi veşti de la ei.

David pleacă, cînd ajunge aude glasul unui filistean care hulea pe Dumnezeul lui Israel, şi pe israeliţi. Cine e netăiatul acesta împrejur şi cum îşi permite să hulească oştirea lui Israel şi pe Dumnezeul lor, eu mă voi duce să mă lupt cu el.

Dacă pînă aici în istoria vieţii lui David s-a putut observa felul în care era prigonit de membri familiei , de tatăl lui şi de fraţi lui, de data aceasta se vede foarte clar, atunci cînd fraţi îi spun:’Îţi cunoaştem noi vitejia ta, la cine ai lăsat cele cîteva oi , vii să faci pe grozavul?” . David se depărtează de ei , ajunge la împăratul Saul, şi acesta îl îmbracă în hainele lui de război, ca semn de batjocură, la care bietul David îi spune, “Lasă-mă să mă duc cu hainele mele , cu armura mea , şi îl voi doborî la pămînt pe acest netăiat împrejur, care îşi permite să blesteme pe Dumnezeul meu”.

Cu alte cuvinte; voi toţi ma batjocoriţi, tata, fraţi mei (nu poti trece de ei căci îţi stau împotrivă) acuma sunt batjocorit de tine, dar eu voi pleca .   A plecat, a luat cinci pietre din rîu, şi a alergat pe cîmp să-l întîlnească cît mai repede pe Goliat, care şi acesta îşi batea joc de el, îl batjocorea: ”Ce sunt cîine de vi la mine cu toiege?

Lui David nu ia păsat de batjocorile acestea , el ştia un lucru, am o misiune de îndeplinit.

Întradevar, cu o piatră şi o praştie David l-a doborît pe Goliat,apoi cu sabia lui, i-a tăiat capul şi l-a ridicat în sus, a ieşit învingător.

Prin aceasta izbîndă a vrut să le spună tuturor, ”Ma-ţi batjocorit, dar v-am demonstrat  ceva, dacă mergi prin credinţă, bazat pe Dumnezeul atunci în Numele Lui vei face mari isprăvi.

***Viaţa e vitregă de multe ori,(vei fi hulit,batjocorit, invidiat, chiar din partea celor la care nu te aşteptai) îţi dau un sfat, nu te uita la batjocoritori, atîta ştiu, atîta pot, uită-te la Dumnezeu înaintează în Numele Lui şi vei deveni mai mult decît biruitor. VA URMA….

 

*Fi binecuvîntat de Domnul!

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

