CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(6).

CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(6).

CÎND EŞTI CUPRINS DE SLABICIUNE..

CUM SCAPI DINTR-O ASEMENEA SITUAŢIE?

Cînd te afli în situaţii deosebite şi nu mai ştii ce să faci, atunci adu-ţi aminte:

*În slăbiciune de Pavel (Filip.4:13).

Pavel este slujitorul care a avut, parte de multe suferinţe, să urmărim puţin cum descrie aceasta stare prin care a avut de trecut: Deseori am fost in calatorii, in primejdii pe rauri, in primejdii din partea talharilor, in primejdii din partea celor din neamul meu, in primejdii din partea paganilor, in primejdii in cetati, in primejdii in pustiu, in primejdii pe mare, in primejdii intre fratii mincinosi; (2Cor.11:26)

-Pavel continua sa vorbească:  “vorbesc ca un iesit din minti – eu sunt si mai mult. In osteneli, si mai mult; in temnite, si mai mult; in lovituri, fara numar; de multe ori in primejdii de moarte!” (2Cor.11:23)

-Pavel îsi mai aminteşte: Si, ca sa nu ma umflu de mandrie din pricina stralucirii acestor descoperiri, mi-a fost pus un tepus in carne, un sol al Satanei, ca sa ma palmuiasca si sa ma impiedice sa ma ingamf.  De trei ori am rugat pe Domnul sa mi-l ia.

Si El mi-a zis: „Harul Meu iti este de ajuns; caci puterea Mea in slabiciune este facuta desavarsita.” Deci ma voi lauda mult mai bucuros cu slabiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos sa ramana in mine.  De aceea simt placere in slabiciuni, in defaimari, in nevoi, in prigoniri, in stramtorari, pentru Hristos; caci cand sunt slab, atunci sunt tare. (2Cor.12:7-10).

 

***Prin toate aceste Pavel are un motto al vieţii lui trecînd prin suferinţă:  Pot totul in Hristos care ma intareste. (Filip.4:13).

 

***   Privind la Hristos vom trece mai uşor prin suferinţele din viaţa, comparîndule cu fericirea veşniciei care ne aşteaptă ele sunt numai de o clipă.

VA URMA….

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

