CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(7).

CÎND TRECI PRIN SITUAŢII DEOSEBITE …(7).

CÎND TE AFLI ÎN BELŞUG

CÎND TE NĂPĂDEŞTE BELŞUGUL CE FACI?

Cînd te afli în situaţii deosebite şi nu mai ştii ce să faci, atunci adu-ţi aminte:

*În belşug de Gaiu (3Ioan.1)

Belşugul poate sa devină o piedică în înaintarea noastră spre Împărăţia lui Dumnezeu, dacă nu ştim ce avem de făcut în situaţia cănd am ajuns în belşug.

Belşugul poate să fie o binecuvîntare ori un blestem. Cînd belşugul devine încrederea noastră de viitor, şi nu Dumnezeu greşim, uităm că bogăţia e trecătoare, şi la fel suntem şi noi.

Biblia ne descrie o sumedenie de oameni bogaţi care în bogăţie ,n-au uitat de Dumnezeu, şi a căror nădejde a fost Domnul.

Ce frumos, ştie înţeleptul să ceară de la Domnul: (Prov.30:7-9)Doua lucruri Iti cer; nu mi le opri inainte de moarte!  Departeaza de la mine neadevarul si cuvantul mincinos; nu-mi da nici saracie, nici bogatie, da-mi painea care-mi trebuie.  Ca nu cumva, in belsug, sa ma lepad de Tine si sa zic: „Cine este Domnul?” Sau ca nu cumva, in saracie, sa fur si sa iau in desert Numele Dumnezeului meu.

Gaiu a ajutat pe sfinţi, Să nu ne punem nădejdea în bogăţie, şi belşugul să nu ne îndepărteze de Dumnezeu, ci mai degrabă să ne apropie de El. Cu ale noastre bogăţii, să fim  gata să ajutăm pe sfinţii cînd trec prin nevoie. VA URMA….

 

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

