“SĂ FIM PREGĂTIŢI!”

“SĂ FIM PREGĂTIŢI!”  By Ligia Stanus Ghib

Am un prieten minunat
Niciodata in nevoi si-n boala nu m-a lasat,
Mi-a dat viata si mi-a dat sfaturi,
Sa nu mai cad niciodata in pacat;

O zi pe care am pierdut-o in zadar,
N-are pret la Dumnezeu in calendar.
Eu vreau sa fiu in nemurire cu Isus
Sa-i cànt slava cu ingerii in cor,
Cind voi fi pe veci,acolo sus !

Te-asteot Isuse sa vi din slava Ta,
Sa cobori si sa ne ridici pe nori
Sa ne duci cu Tine,pe noi,mireasa Ta !
Si cu haine albe ne vei imbraca,
Si pe cap cununa cu nestemate ne vei da !

Ajuta-ne sa ne sfintim zi de zi
Sa ne rugam,sa ajutam pe cei goi,
Sa dam din tot ce-avem pentru cei saraci,
Sa vizitam bolnavii,si pe cei ce sunt in nevoi.

Nu ne lasa Isuse sa traim in zadar,
Si pàna cànd Tu ne mai dai har,
Ajuta-ne sa veghem zi de zi
Pentru ca simt,
ca in curànd Tu ai sa vi !
Amin

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

