AM UN CUVANT DIN PARTEA LUI DUMNEZEU PENTRU TINE…

 

AM UN CUVANT DIN PARTEA LUI DUMNEZEU PENTRU TINE…

VORBESTE-MI DOAMNE:

*  „Pocaiti-va, dar, si intoarceti-va la Dumnezeu, pentru ca sa vi se stearga pacatele, ca sa vina de la Domnul vremurile de inviorare (Fapt.3:19)

*daca poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga si va cauta fata Mea, si se va abate de la caile lui rele – il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatul si-i voi tamadui tara. (2Cron.7:14)

–          ”Am un cuvant din partea lui Dumnezeu pentru tine.”  (Judc.3:20)

–          Familii de popoare, dati Domnului, dati Domnului slava si cinste! (1Cron.16:2)

–          Dati cinste Fiului, ca sa nu Se manie, si sa nu pieriti pe calea voastra, caci mania Lui este gata sa se aprinda! Ferice de toti cati se incred in El! (Ps.2:12)

–          Fiii lui Dumnezeu, dati Domnului, dati Domnului slava si cinste. (Ps.29:1)

–          Familiile popoarelor, dati Domnului, dati Domnului slava si cinste! (Ps.96:7)

–          Cinstiti pe toti oamenii, iubiti pe frati; temeti-va de Dumnezeu; dati cinste imparatului! (1Pet.2:17)

–          Sa stii, dar, ca Domnul Dumnezeul tau este singurul Dumnezeu. El este un Dumnezeu credincios si Isi tine legamantul si indurarea pana la al miilea neam de oameni fata de cei ce-L iubesc si pazesc poruncile Lui. (Deut.7:9)

–           Nimeni nu este sfant ca Domnul; nu este alt Dumnezeu decat Tine; nu este stanca asa ca Dumnezeul nostru. (1Sam.2:2) Ce mare esti Tu, Doamne Dumnezeule!Caci nimeni nu este ca Tine si nu este alt Dumnezeu afara de Tine, dupa tot ce am auzit cu urechile noastre. (2Sam.7:22)

–          Dumnezeu este un Tata caruia ii pasa, cu mult mai mult decat un Creator care a intors universul la inceput cu cheia si-l lasa acum sa se desfasoare. Harul si interventiile Lui miraculoase sunt prezente in orice circumstanta a vietii noastre cotidiene. Am reusit sa-L alungam pe Dumnezeu din scolile noastre,din cartile noastre, din inimile noastre si din vietile noastre, dar nu vom reusi sa-L alungam niciodata din …moartea noastra.

             Intr-o zi vom sta fata in fata cu El,cum il vom privi atunci?

*Azi inca ne mai vorbeste…Dumnezeu vorbeste insa, cand intr-un fel, cand intr-altul, dar omul nu ia seama. (Iov.33:14)

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

