Dare to Dream!

3 gânduri despre „Dare to Dream!

  1. Va multumesc mult, apreciez gestul dvs. Dincolo de SuperBlog 2013, faptele de CSR ale companiilor din tara noastra trebuie sa ajunga totusi la cat mai multe persoane. In alta ordine de idei, cred ca ati avut timp sa observatia raspunsul meu cu muzica. Nu mai retin cum am introdus playerul, imi amintesc doar ca am facut multi, multi pasi, dupa ce am cautat pe internet si mi-am facut si cont cred ca pe souncloud. Insa aveti optiunea de player din widget-urile de WordPress, care duce catre playlisturi din Youtube, daca nu ma insel. Ce nu va mai intereseaza din mesaj puteti sterge. Cu multumiri pentru reblog! Altesse

Lasă un răspuns

