ATENTIUNE- PENTRU CERSITORI NEORGANIZATI….

CERSETORILOR OPRITIVA….

Sunt numai cteva din zecile de cereri zilnic sa ajutam o familie saraca sa incalzeasca o „BARACA” … Cand o sa va organizati si sa trimiteti o singura cerere pentru aceiasi familie, ca daca toti adunati pentru aceiasi familie de acuma incalziti nu o baraca ci un oras, si va mai ramane si de concedii la munte si mare.

Luati baraca aceia si mutati-o in Galati , eu am dormit intro baraca in Galati care se incalzea cu fumul(gazele)ce ieseau din materialul topit care se arunca facand un munte in jurul combinatului siderugic, timp de doi ani, si nu m-am plins de miros si nici de caldura ce se degaja din acelea reziduri, dupa ce le-am construit conveierul #3. asta mi-a fost soarta…cel mai modern si automatizat conveier siderugic din europa…

Ori vorbiti cu conducerile bisericilor locale inainte de a face plimbari misionare peste granite, sa se asigure caci totul este in ordine in tara lor…

Fiti binecuvantati si opriti-va din cersit, ori organizati-va cand cersiti…

~sprelumina~

(dutu)

 

Lasă un răspuns

