PIEDICI IN CALEA IERTARI

 

PIEDICI IN CALEA IERTARI  By David (duţu) Miclea

O iertare fara uitare nu face prea multe parale”
– A. Popescu

-si ne iarta noua greselile noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri; (Mat.6:12)                                                                                                                                                                                            -ne iarta noua pacatele noastre, fiindca si noi iertam oricui ne este dator; si nu ne duce in ispita, ci izbaveste-ne de cel rau.” (Luc.11:4)

*PIEDICI IN CALEA IERTARI

(1)   “URA” = Nu pot sa il iert o sa ii fac la fel.

(2)    “MANDRIA” =  Eu am fost correct fata de el.

(3)    “FRICA” = Daca il iert nu se invata minte .

(4)    “EMOTIONATUL” = Eu nu vad ca ar trebui sa-l iert.

(5)    “INGRIJORAREA” = Daca eu il iert el nu va intelege ca afost gresit.

(6)    “VINOVATUL” = Cum sa-l iert pe el cand nu ma iert pe mine atunci cand gresesc.

Rostind rugaciunea “Tatal Nostru” suntem invatati : daca vrem sa fim iertati de Dumnezeu ,avem o datorie sfanta,trebuie, sa iertam si noi pe cei ce ne gresesc.

 Un soldat turc a intrebat odata un prizonier crestin, dupa ce-l batuse crunt: “Spune-mi acum ce mai poate face Dumnezeul tau pentru tine?” Raspunsul a venit duios si … neasteptat: “Acum imi poate da puterea sa te iert”.

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

