“RUGA!”

“RUGA!” By Ligia Stanus Ghib

blogul lui "DUTU"

blogul lui „DUTU”

“Ruga”!
Bunul meu Pastor iubit
M-aplec din nou la crucea Ta smerit,
Sa te rog ca sàngele Tau curat
Sa-mi spele din nou orisice pacat.

Sa-mi dai putere sa trec biruitor,
Prin tot ce-i rau si trecator,
Vreau ca viata mea sa-ti apartina Tie
Aici jos pe pamànt si sus in Vesnicie!

Opreste-mi gàndul meu neclar
Ca sa m-aplec curat,la Tine la Altar,
Sa-mi dai din Apa Vie nencetat,
Ca vreau sa fiu de-a pururea curat !

O,da-mi putere ca-ntreaga viata mea
Sa ma daruiesc doar Tie si lucrarii Tale
Sa fiu umil si blànd mergànd pe cale,
S-ajung acolo sus la marea Sarbatoare !
Amin !
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

