CELE MAI GRELE CUVINTE DE PRONUNŢAT ÎN ROMÂNEŞTE

CELE MAI GRELE CUVINTE DE PRONUNŢAT ÎN  ROMÂNEŞTE  (Matei.27:1-5)       By David (duţu) Miclea

AM PĂCĂTUIT…

*Cuvîntul de aur: (Iuda) si a zis: „Am pacatuit, caci am vandut sange nevinovat.” „Ce ne pasa noua?”, i-au raspuns ei. „Treaba ta.” (Mat.27:4)

1.FARAON
-Faraon a chemat indata pe Moise si pe Aaron si a zis: „Am pacatuit impotriva Domnului Dumnezeului vostru si impotriva voastra. (Exod.10:16)
2.ISRAELITII
– Poporul a venit la Moise si a zis: „Am pacatuit, caci am vorbit impotriva Domnului si impotriva ta. Roaga-te Domnului, ca sa departeze de la noi acesti serpi.” Moise s-a rugat pentru popor. (Num.21:7)
3.ACAN
-Acan a raspuns lui Iosua si a zis: „Este adevarat ca am pacatuit impotriva Domnului Dumnezeului lui Israel si iata ce am facut: (Ios.7:20)
4.BALAAM
-Balaam a zis Ingerului Domnului: „Am pacatuit, caci nu stiam ca Te-ai asezat inaintea mea in drum; si acum, daca nu gasesti ca e bine ce fac eu, ma voi intoarce.” (Num.22:34)
5.SAUL
-Atunci Saul a zis lui Samuel: „Am pacatuit, caci am calcat porunca Domnului si n-am ascultat cuvintele tale; ma temeam de popor si i-am ascultat glasul. (1Sam.15:24)
6.DAVID
-David a zis lui Natan: „Am pacatuit impotriva Domnului!” Si Natan a zis lui David: „Domnul iti iarta pacatul, nu vei muri. (2Sam.12:13)
7.FIUL RISIPITOR
-Ma voi scula, ma voi duce la tatal meu si-i voi zice: „Tata, am pacatuit impotriva cerului si impotriva ta (Luc.15:18)
-Fiul i-a zis: „Tata, am pacatuit impotriva cerului si impotriva ta, nu mai sunt vrednic sa ma chem fiul tau.” (Luc.15:21)
8.IUDA
– si a zis: „Am pacatuit, caci am vandut sange nevinovat.” „Ce ne pasa noua?”, i-au raspuns ei. „Treaba ta.” (Mat.27:4)

***Ce greu se rostesc cuvintele acestea:”AM PĂCĂTUIT”, dar pentru acela care le rosteşte la vremea potrivită, şi întrun mod sincer cu dorinţa adîncă de îndreptare mai există speranţă. Nu la fel sa în tîmplat cu Iuda , el le-a rostit prea tîrziu, şi în faţa celor care nu erau înteresanţi de mărturisirea lui.

Doamne ajută-ne să ne recunoaştem vina căci la Tine tot mai există îndurare.
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

