DUMNEZEU STANCA IZBAVIRI MELE

DUMNEZEU STANCA IZBAVIRI MELE (2Sam.22:3)   By David (duţu) Miclea

*Cuvantul de aur:  Dumnezeu este stanca mea, la care gasesc un adapost, scutul meu si puterea care ma mantuieste, turnul meu cel inalt si scaparea mea. Mantuitorule! Tu ma scapi de silnicie. (2Sam.22:3).

Cineva mi-a atras atenţia asupra acestui verset, citindu-l am găsit în el o mîngăiere deplină.

Dumnezeu e Stînca mea – adică Dumnezeu este puternic, de o tărie mai mare ca a stîncilor.

Dumnezeu e Stînca mea- un loc unde întot deauna îmi găsesc adăpost – locul unde a stat Ilie pînă ce a trecut, furtunile vijeliile,cutremurul de pămînt, şi s-a prezentat Dumnezeu cu vocea lui blîndă şi plină de mîngăiere.

Dumnezeu e Stînca mea – un loc dupa care întotdeauna sunt scăpat de săgeţile arzătoare din partea celui rău.

Dumnezeu e Stînca mea – locul unde am văzut puterea Lui izbăvitoare.

Dumnezeu e Stînca mea- un turn tare şi înalt de acolo voi vedea cum El m-a scăpat de vrăşmaşi mei.

MÎNTUITORULE – Ce cuvînt plin de măreţie şi slava porţi!, pentru că eşti Mîntuitor, şi pentru felul în care zilnic simt purtarea Ta de grijă şi izbavirea ce mi-o aduci nu pot decăt să spun plin de mulţumire: Dumnezeule, Tu eşti Stînca mea, Domnul şi Mîntuitorul meu, Izbavirea mea din orice prigonire ar veni”.

*David a vazut izbavirea Lui Dumnezeu , în depărtarea în care se afla a strigat  spre Dumnezeu şi dorea să ajunga pe Stancă: De la capatul pamantului strig catre Tine cu inima mahnita si zic: “Du-ma pe stanca pe care n-o pot ajunge, caci este prea inalta pentru mine! (Ps.61:2).

* Dumnezeu i-a auzit strigătul şi i-a adus izbăvirea. În bucuriea ce a avut-o ne împărtăşeşte şi nouă experienţa lui:  M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stanca si mi-a intarit pasii. (Ps.40:2).

***Daca mai sunt suflete în căutarea unei loc de adăpost ,aş vrea să va recomand pe Unul care a fost recomandat în Scripturii,  pe Acela care este Stînca Veacurilor:  Incredeti-va in Domnul pe vecie, caci Domnul Dumnezeu este Stanca veacurilor. (Isa.26:4).

~Dumnezeu este uimitor, El Stînca Veacurilor,Stînca mea~

~sprelumina~

(dutu)

Lasă un răspuns

