O INIMĂ DE DORIT 1.

O INIMĂ DE DORIT 1 (Ps.119)     By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Strang cuvantul Tau in inima mea, ca sa nu pacatuiesc impotriva Ta! (Ps.119:11)

Creştinul ar trebui întotdeauna să dorească ceva mai bun:
1. Să dorească o inimă cu care mai mult să caute pe Domnul : – Ferice de cei ce pazesc poruncile Lui, care-L cauta din toata inima lor, (Ps.119:2) -Te caut din toata inima mea; nu ma lasa sa ma abat de la poruncile Tale. (Ps.119:10)
2. O inimă care să dorească mai mult să păzească poruncile Domnului: – Niste ingamfati urzesc neadevaruri impotriva mea; dar eu pazesc din toata inima mea poruncile Tale. (Ps.119:69)
3. O inimă care să îi placă să se roage mai mult : -Te rog din toata inima mea: ai mila de mine, dupa fagaduinta Ta! (Ps.119:58) -Te chem din toata inima mea: asculta-ma, Doamne, ca sa pazesc oranduirile Tale. (Ps.119:145)
4. O inimă care să fie doritoare să strîngă Cuvîntul: -Strang cuvantul Tau in inima mea, ca sa nu pacatuiesc impotriva Ta! (Ps.119:11)
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

