O INIMĂ DE DORIT 3

O INIMĂ DE DORIT 3 (Ps.119)     By David (duţu) Miclea


*Cuvîntul de aur: Imi plec inima sa implinesc oranduirile Tale totdeauna si pana la sfarsit. (Ps.119:112).

1.O inimă plecată spre orînduirile Domnului: Imi plec inima sa implinesc oranduirile Tale totdeauna si pana la sfarsit. (Ps.119:112).

2.O inimă răsplătită: Alerg pe calea poruncilor Tale, caci imi scoti inima la larg. (Ps.119:32).

3. O inimă neîmpărţită: Inima sa-mi fie neimpartita in oranduirile Tale, ca sa nu fiu dat de rusine! (Ps.119:80).

4.O inimă deosebită, diferită de a îngîmfaţilor: Inima lor este nesimtitoare ca grasimea: dar eu ma desfat in Legea Ta. (Ps.119:70).

~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

