“UN BUNIC FERICIT”

“UN BUNIC FERICIT” By Alex POP

 

I AM A HAPPY, BRAND NEW GRANDPA!
HELLO WOOORLD!!!… Imi cer iertare
Ca ma umflu-n pene-un pic
Si ca ‘strig’ in gura mare:
AZI AM DEVENIT BUNIC!!!

Patru kilograme – iaca,
Un ghemotoc asa mic
A reusit sa ma faca
Cel mai fericit bunic!

Mi-a dat Domnul multe-n viata
Si nu-mi mai doream nimic
Decit… clipa cea mareata
Sa ma vad si eu bunic🙂

Stiu, e-un har deosebit
Ziua cind devii tatic
Dar te simti mai implinit
Cind ajungi sa fii bunic,

Cind nepoti si nepotele
Te-or chema cu glas peltic
Sa te joci cu ei, cu ele…
Oh! Ce har s-ajungi bunic!

Caci viata-i scurta, zboara…
Mai ieri eram si eu mic,
Un copil zburdind pe-afara
Si-acum… iacata-s bunic!

Imbatranim toti, mereu…
Dar azi, fericit eu zic:
Multumesc lui Dumnezeu
C-am ajuns si eu bunic!!!

Domnul să o binecuvinteze pe micuţa “Cora June Johnson”,
pe fericitul bunic(bunică) şi pe părinţi.
~sprelumină~
(duţu)

 

 

6 gânduri despre „“UN BUNIC FERICIT”

Lasă un răspuns

