„Aud o voce”!

„Aud o voce”! By Ligia Stanus Ghib


Aud o voce care-mi spune…
-Nu pleca de linga Mine,-
Eu iti dau putere.ntelepciune,
-Ca sa mergi pe drumul care,
-Suie-n cer la Mine !

Eu sunt Alfa si Omega,
-Atot ce sa creat in lume,
-Sunt inceputul si sfàrsitul
-Si-am trimis jos pe pamànt,
-Pe unicul meu fiu prea Sfànt!

Ca sa moara pentru tine,
-Sa te spele de pacate,
-Sa-ti vindece boalele toate
-Sa te-aduca sus in slava
-Unde-i numai fericire!

Vegheaza,stai mereu aproape
-Si-asculta Duhul Sfànt ce-ti spune
-Sa faci mereu doar fapte bune
-Si s-auzitràmbita ce suna
-Sa fii pregatit,ca sa-ti primesti cununa! Amin!
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

