CINE ESTE TOTUŞI VREDNIC…

CINE ESTE TOTUŞI VREDNIC… 1. By David (duţu) Miclea


Oameni care au văzut nevrednicia lor:

*Ioan Botezătorul: Ioan propovaduia si zicea:
– Cat despre mine, eu va botez cu apa, spre pocainta; dar Cel ce vine dupa mine este mai puternic decat mine, si eu nu sunt vrednic sa-I duc incaltamintea. El va va boteza cu Duhul Sfant si cu foc. (Mat.3:11).
-„Dupa mine vine Cel ce este mai puternic decat mine, caruia eu nu sunt vrednic sa ma plec sa-I dezleg curelele incaltamintei. (Marc.1:7).
– Ioan, drept raspuns, a zis tuturor: „Cat despre mine, eu va botez cu apa; dar vine Acela care este mai puternic decat mine si caruia eu nu sunt vrednic sa-I dezleg cureaua incaltamintei. El va va boteza cu Duhul Sfant si cu foc. (Luc.3:16).

* Sutaşul din Capernaum: Isus a plecat cu ei; dar nu era departe de casa, cand sutasul a trimis la El pe niste prieteni sa-I spuna:
-„Doamne”, a raspuns sutasul, „nu sunt vrednic sa intri sub acoperamantul meu; ci zi numai un cuvant, si robul meu va fi tamaduit. (Mat.8:8).
– „Doamne, nu Te mai osteni atata, pentru ca nu sunt vrednic sa intri sub acoperamantul meu. (Luc.7:6).
-De aceea nici nu m-am socotit vrednic sa vin eu insumi la Tine. Ci zi o vorba, si robul meu va fi tamaduit. (Luc.7:7).

*Fiul risipitor:
-si nu mai sunt vrednic sa ma chem fiul tau; fa-ma ca pe unul din argatii tai.” (Luc.15:19).
-Fiul i-a zis: „Tata, am pacatuit impotriva cerului si impotriva ta, nu mai sunt vrednic sa ma chem fiul tau.” (Luc.15:21).

*Ioan apostolul:
-Si am plans mult pentru ca nimeni nu fusese gasit vrednic sa deschida cartea si sa se uite in ea. (Apoc.5:4).

VA URMA…
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

