„TATĂL MEU”

„TATĂL MEU”     By David (duţu) Miclea

„TATĂL MEU”

Tatăl,e tare, puternic, neînfricat,
Aproape, oricînd de mine în necaz,
Totul, e gată să îmi ofere el
Aşa că numai el e Tatăl meu.

Tata cu o inimă ce bate mereu
În peptu-i puternic de dragul meu,
O sursă de iubire încă din start,
Cu care mă ţine, la al Său braţ.

Tata e disponibil a mă ajuta,
Şi atunci cînd vremea este grea
El nu mă lasă afără în nevoi
Mă duce în casă să fim amîndoi.

Tatăl e o încurajare spre cer
Atunci cînd ispitele vieţii mă încolţesc greu
El are un umăr pe care eu.
Îmi las capul în noapte mereu.

Eu am un Tată, ce ştie el…
Să-mi şteargă lacrima din ochiul meu
Un zîmbet, un sfat, un îndemn mereu
Îmi spune într-una; „Nu îţi fie frică eu sunt Tatăl tău”

Sparkling Rose For Father's Day!Special Father's Day Gift!Dad... Have King Size Fun!
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

