OMUL LUI DUMNEZEU ÎN ACŢIUNE. 3.

OMUL LUI DUMNEZEU ÎN ACŢIUNE. 3. (2Tim.4:1-8) By David (duţu) Miclea


GATA DE PLECARE

*Cuvîntul de aur: Caci eu sunt gata sa fiu turnat ca o jertfa de bautura, si clipa plecarii mele este aproape. M-am luptat lupta cea buna, mi-am ispravit alergarea, am pazit credinta. De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in „ziua aceea” Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui (2.Tim.4:6-8).

LA ULTIMA LINIE
Fiecare dintre noi vom ajunge mai devreme ori mai tîrziu la sfîrşitul vieţii, gîndul care ar trăbui să ne frămînte ar fi acesta : “Cum îmi voi sfîrşi alergarea?”
Pavel era conştient că ziua plecări lui e foarte aproape, făcînd un bilanţ al vieţii a putut să spună:
1.Ziua plecări e foarte aproape.
2.Sunt gata.
4.Am luptat lupta cea bună. 5.Am umblat alergînd.
6.Am păzit credinţa.
7. Mă aştept la cunună.
8.Sunt sigur, Domnul este un Judecător drept.
9.El îşi va arăta dreptatea Lui nu numai faţă de mine , ci faţă de toţi, care vor iubi venirea Lui.
***Oare trăim noi, ca să putem spune ca şi apostolul Pavel? =”Sunt gata”..
*Doamne ajută!
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

