BUZELE CREŞTINULUI 2.

BUZELE CREŞTINULUI 2. By David (duţu) Miclea


6.Buzele credinciosului învaţă pe alţii ce-I drept: Ascultati, caci am lucruri mari de spus, si buzele mi se deschid ca sa invete pe altii ce este drept. (Prov.8:6).

7.Sunt pline de bucurie: Cand Te voi lauda, voi fi cu bucuria pe buze, cu bucuria in sufletul pe care mi l-ai izbavit; (Ps.71:23).

8.Se află înţelepciune: Pe buzele omului priceput se afla intelepciunea, dar nuiaua este pentru spatele celui fara minte. – (Prov.10:13).

9.Spun adevărul: buzele mele nu vor rosti nimic nedrept, limba mea nu va spune nimic neadevarat. (Iov.27:4).

10.Vorbesc lucruri plăcute: Buzele celui neprihanit stiu sa vorbeasca lucruri placute, dar gura celor rai spune rautati. (Prov.10:32).

VA URMA…

~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

