URMÎNDU-L PE HRISTOS, PILDA LUI DUMNEZEU 5.

URMÎNDU-L PE HRISTOS, PILDA LUI DUMNEZEU 5. (Ioan.17:18) By david (duţu) Miclea

5. HRISTOS, PILDĂ ÎN MĂRTURISIRE

*Cuvîntul de aur: Cum M-ai trimis Tu pe Mine in lume, asa i-am trimis si Eu pe ei in lume. (Ioan.17:18).

MĂRTURISÍRE= Puterea de a declara , a relata despre lucrurile văzute, a spune deschis pe faţă, a arăta fără ocol, fără nici-o schimbare ce a văzut ce ştie.

Isus fiul lui Dumnezeu a venit de la Tatăl făcîndu-L descoperit omenirii: Daca M-ati fi cunoscut pe Mine, ati fi cunoscut si pe Tatal Meu. Si de acum incolo Il veti cunoaste; si L-ati si vazut.” (Ioan.14:7) .

-Vazindu-L pe Isus, putem sa  il vedem pe Tatal: Isus i-a zis: „De atata vreme sunt cu voi si nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a vazut pe Mine a vazut pe Tatal. Cum zici tu, dar: „Arata-ne pe Tatal”? (Ioan.14:9).

-Prin Isus am ajuns să cunoaştem dragostea lui Dumnezeu, să-L cunoaştem pe El care este dragoste: Si noi am cunoscut si am crezut dragostea pe care o are Dumnezeu fata de noi. Dumnezeu este dragoste; si cine ramane in dragoste ramane in Dumnezeu, si Dumnezeu ramane in el. (1Ioan.4:16) pentru ca Dumnezeu este dragoste. (1Ioan.4:8)

-Isus a luat din nou cuvantul si le-a zis: „Adevarat, adevarat va spun ca Fiul nu poate face nimic de la Sine; El nu face decat ce vede pe Tatal facand; si tot ce face Tatal face si Fiul intocmai. (Ioan.5:19).

-Dar Eu am o marturie mai mare decat a lui Ioan; caci lucrarile pe care Mi le-a dat Tatal sa le savarsesc, tocmai lucrarile acestea pe care le fac Eu, marturisesc despre Mine ca Tatal M-a trimis. (Ioan.5:36).

***ISUS NE-A FĂCUT DECUNOSCUT TOTUL, RĂMÎNE CA ŞI NOI SĂ-L FACEM DESCOPERIT LUMII
– Nu va mai numesc robi, pentru ca robul nu stie ce face stapanul sau; ci v-am numit prieteni, pentru ca v-am facut cunoscut tot ce am auzit de la Tatal Meu. (Ioan.15:15)
– Toti prorocii marturisesc despre El ca oricine crede in El capata, prin Numele Lui, iertarea pacatelor.” (Fapt.10:43)
– Oricine tagaduieste pe Fiul n-are pe Tatal. Oricine marturiseste pe Fiul are si pe Tatal. (1Ioan.2:23)
– Şi mărurisirea noastră este aceasta: Si noi am vazut si marturisim ca Tatal a trimis pe Fiul ca sa fie Mantuitorul lumii. (1Ioan.4:14)
Avem o datorie sfîntă ca şi trimişi a lui Isus să mărturisim despre Fiul, Tatăl şi Duhul Sfînt.
VA URMA…

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

