EZECHIA ÎN NECAZ

EZECHIA ÎN NECAZ (2 Imp.20:1) By David(duţu)Miclea


* Prorocul Isaia, fiul lui Amot, a venit la el si i-a zis: “Asa vorbeste Domnul: “Randuieste ce ai de randuit casei tale, caci vei muri si nu vei mai trai.”(2Împ.20:1)
*Cuvîntul de aur: “Doamne, adu-Ti aminte ca am umblat inaintea fetei Tale cu credinciosie si curatie de inima si am facut ce este bine inaintea Ta!”(2Împ.20:3).
Cheama-Ma in ziua necazului, si Eu te voi izbavi, iar tu Ma vei proslavi! (Ps.50:15)

Dumnezeu e gata să asculte rugăciune, oare ne rugăm noi în felul în care Dumnezeu să ne asculte.
Ezechia a facut cîţiva paşi ca să primească un răspun urgent. Pentru răsuns “URGENT” trebuie să se întîmple cîteva lucruri:
Circumstante in care striga omul la D-zeu.

1.SĂ FII ÎN NECAZ. –Numai cei ce ajung în necaz apelează după ajutor.

2.SĂ FII LA CAPĂTUL PUTERILOR. –E trist că noi oameni nu acţionăm numai în ultima clipă, ca Ezechia, ca femeia cu scurgere de singe, ca tine/ca mine atunci cînd trecem prin necaz.
Ezechia a facut cîţiva paşi ca să primească un răspun urgent.

1.Întoarce faţă spre Domnul şi roagă-te.
-Biblia ne învăţă să intrăm în odăiţă şi să ne rugăm: Ci tu, cand te rogi, intra in odaita ta, incuie-ti usa si roaga-te Tatalui tau, care este in ascuns; si Tatal tau, care vede in ascuns, iti va rasplati. (Mat.6:6).

2. Striga catre Domnul
Dar, cand a vazut ca vantul era tare, s-a temut; si, fiindca incepea sa se afunde, a strigat: “Doamne, scapa-ma!” (Mat.14:30).
-Cu glasul ucenicilor în disperare: Ucenicii s-au apropiat de El si L-au desteptat, strigand: “Doamne, scapa-ne, ca pierim!” (Mat.8:25).
Ps 130 , 132 :1-5

3. Increde-te in Domnul Ps 37: 1-6
Nu uita D-ze nu e sala de emergenta sa apelezi numai cind esti disperat. Rugativa neincetat.

4. Credinciosul este pregatit pentu ziua placari
M-am luptat lupta cea buna, mi-am ispravit alergarea, am pazit credinta. (2Tim.4:7) -De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in “ziua aceea” Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui. (2Tim.4:8)
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

