GURA CELUI NEPRIHĂNT, A CREŞTINULUI 1.

GURA CELUI NEPRIHĂNT, A CREŞTINULUI 1.   By David (duţu) Miclea


1.VESTEŞTE ADEVĂRUL: Caci gura mea vesteste adevarul, si buzele mele urasc minciuna! (Prov.8:7). Toate cuvintele gurii mele sunt drepte, n-au nimic neadevarat, nici sucit in ele. (Prov.8:8).

2.LAUDA DOMNULUI E NELIPSITĂ DIN GURA LUI: Voi binecuvanta pe Domnul in orice vreme; lauda Lui va fi totdeauna in gura mea. (Ps.34:1).

3.VESTEŞTE CREDINCIOŞIA LUI DUMNEZEU: Voi canta totdeauna indurarile Domnului, voi spune din neam in neam, cu gura mea, credinciosia Ta. (Ps.89:1).

4. VESTEŞTE ÎNŢELEPCIUNEA: Gura celui neprihanit vesteste intelepciunea, si limba lui trambiteaza dreptatea. (Ps.37:30).

5. ESTE UN IZVOR DE VIAŢĂ: Gura celui neprihanit este un izvor de viata, dar gura celor rai ascunde silnicie. – (Prov.10:11).

VA URMA…

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

