GURA CELUI NEPRIHĂNT, A CREŞTINULUI 2.

GURA CELUI NEPRIHĂNT, A CREŞTINULUI 2.   By David (duţu) Miclea


6. ESTE O GURĂ CURATĂ: Mi-a atins gura cu el si a zis: „Iata, atingandu-se carbunele acesta de buzele tale, nelegiuirea ta este indepartata si pacatul tau este ispasit!” (Isa.6:7).

7. ARE O LAUDĂ PENTRU DUMNEZEU ÎN EA: Mi-a pus in gura o cantare noua, o lauda pentru Dumnezeul nostru. Multi au vazut lucrul acesta, s-au temut, si s-au increzut in Domnul. (Ps.40:3).

8. E PLINĂ DE LĂCOMIE DUPĂ PORUNCILE DOMNULUI: Deschid gura si oftez, caci sunt lacom dupa poruncile Tale. (Ps.119:131).

9. AŞTEAPTĂ SĂ FIE UMPLUTĂ: Eu sunt Domnul Dumnezeul tau care te-am scos din tara Egiptului; deschide-ti gura larg, si ti-o voi umple!” (Ps.81:10).

10. VORBEŞTE CUVINTE PLINE DE ÎNŢELEPCIUNE: Gura mea va vorbi cuvinte intelepte, si inima mea are ganduri pline de judecata. (Ps.49:3).

VA URMA…

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

