10 FERICIRI ALE DIAVOLULUI

10 FERICIRI ALE DIAVOLULUI


ATENŢIE LA “FERICIRI”!

*Dacă diavolul şi-ar fi scris “fericirile”, ele  ar fi sunat, cam aşa:

1.Ferice de cei prea obosiţi, prea ocupaţ sau prea dezinteresaţi pentru a petrece cîteva ore pe săptămînă cu fraţii şi surorile lor de credinţă, căci ei sunt cei mai buni lucrători ai mei.

2.Ferice de acei creştini care aşteaptă să fie invitaţi şi să li se mulţumească, pentru că eu îi pot folosi.

3.Ferice de cei prea sensibili care, răniţi fiind, vor decide să nu meargă la Casa Domnului, căci ei sunt misionari mei.

4. Ferice de cei care fac tulburare, căci ei vor fi chemaţi fiii mei.

5.Ferice de cei care sunt sătui de manierele şi greşelile păstorilor lor, căci ei nu se aleg cu nimic din predicile ce le aud.

6. Ferice de acel membru al unei biserici care aşteaptă să fie invitat la propria-I biserică, pentru că el este o parte din problema şi nu din rezolvarea ei.

7. Ferice de cei care plîng mereu de ceva, căci eu sunt numai urechi pentru ei.

8. Ferice de cei care bîrfesc, căci ei vor cauza certul şi separarea care mie îmi place!

9. Ferice de cei care nu donează la biserică pentru progresul lucrării lui Dumnezeu, căci ei sunt ajutoarele mele.

10. Ferice de cei care se ofensează căci ei se vor mîngăia repede şi vor pleca dintre fraţii.

Sursa:    f-book.
~sprelumina~
(duţu)

2 gânduri despre „10 FERICIRI ALE DIAVOLULUI

Lasă un răspuns

