Jurnalul unei Biblii

Jurnalul unei Biblii

 

Eu, Biblia, Cuvântul lui Dumnezeu, m-am gândit să notez cele mai deosebite momente din acest an, petrecute cu iubiţii mei.
01.   IANUARIE: AM FOST FOARTE OCUPATĂ. MAJORITATEA MEMBRILOR DIN FAMILIE AU HOTĂRÂT SĂ MĂ CITEASCĂ ÎN FIECARE ZI ÎN ACEST AN. AU TRAS DE MINE PRIMELE DOUA SĂPTĂMÂNI ÎNTR-O PARTE ŞI-N ALTA părea SĂ FIE UN AN INTENS, APROFUNDÂND CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU!……APOI….. M-AU UITAT.

 

 

02.   FEBRUARIE: PROPRIETARUL MEU M-A FOLOSIT PENTRU CÂTEVA MINUTE SĂPTĂMÂNA ACEASTA. A AVUT O CONTRAZICERE CU CINEVA ȘI A CĂUTAT CÂTEVA REFERINȚE BIBLICE SA-L CONTRAZICĂ….!
ÎNTR-O SEARĂ M-AU CĂUTAT ȘI ADOLESCENȚII FAMILIEI (A DOUA ZI AVEAU EXAMENE).

 

 
03.   MARTIE: BINE CĂ A VENIT BUNICUL FAMILIEI ÎN VIZITĂ. M-A ȚINUT APROAPE O ORĂ ÎN BRAȚE ÎMPĂRTĂȘIND FAMILIEI DIN SFATURILE MELE. AM SPERAT CĂ CEI DIN CASĂ O VOR LUA PE URMELE BĂTRÂNULUI ȘI EU VOI STA DE ACUM ÎN COMPANIA LOR,… CUM AM STAT ȘI CU BUNICUL,… DAR N-A FOST SĂ FIE AȘA.. AM RĂMAS MEREU ÎNCHISĂ ȘI UITATĂ.

 

 
04.   APRILIE: AM AVUT O ZI FOARTE OCUPATĂ. PROPRIETARUL MEU A FOST NUMIT “CONDUCATOR” PESTE CEVA ȘI…..S-A APROPIAT DE MINE CICĂ !… ORICUM, MĂ PREGĂTESC SĂ MERG PENTRU PRIMA DATĂ ANUL ACESTA LA BISERICĂ, DE PAȘTI…..

 

 
05.   MAI: AM CEVA VERDEAȚĂ ÎNTRE PAGINILE MELE.
AU APARUT PRIMELE FLORI ȘI ……..S-AU GÂNDIT CĂ AR FI BINE SĂ PRESEZE CÂTEVA, M-AU DESCHIS DOAR PENTRU ASTA. TOȚI AU MULT DE MUNCĂ LA LUCRU ȘI VIN ACASĂ OBOSIȚI, TREBUIE SĂ SE ODIHNEASCĂ, TREBUIE SĂ MĂNÂNCE, TREBUIE SĂ VADĂ ȘTIRILE SAU SĂ MAI VADĂ CEVA NOU PE INTERNET ȘI ASTFEL VINE SEARA,… ARUNCĂ O PRIVIRE SPRE MINE ȘI CA SĂ AIBĂ CONȘTIINȚA ÎMPĂCATĂ CITESC UN VERSET, DOUA ȘI SE CULCĂ…

 

 

 
06.    IUNIE: SUNT RĂVĂȘITĂ. UNA DIN FETELE FAMILIEI SE MĂRITĂ,… M-AU ARUNCAT DE COLO-COLO SUB TOATE CELE ȘI… E CLAR CĂ ÎI ÎNCURC. EU NU LE SPUN CE MENIU SĂ ALEAGĂ, CE FORMAȚIE SĂ CÂNTE, CE COSTUMAȚIE SĂ-ȘI PUNĂ…

 

 
07.   IULIE: M-AU PUS INTR-O GEANTĂ DE VOIAJ. BĂNUIESC CĂ PLECĂM ÎN VACANȚĂ. AȘ FI PREFERAT SĂ RĂMÂN ACASĂ DECÂT SĂ ZAC ZILE ÎN ȘIR ÎN GEANTĂ ACEEA…DE MULTE ORI SE ÎNTREABĂ CREȘTINII DE CE NU ÎNȚELEG EI PLANURILE MELE?….CUM SĂ LE ÎNȚELEAGĂ DACĂ NU LE CUNOSC?!

 

 

 
08.  AUGUST:- SUNT TOT ÎN GEANTA ABANDONATĂ,… LUNILE TRECUTE ERAU OBOSIȚI DE MUNCĂ,… ACUM SUNT OBOSIȚI DE SOMN, DE-ATÂTA SOARE ȘI ATÂTA PLIMBARE,… MĂ ÎNTREB CÂND AR PUTEA UN CREȘTIN SĂ MĂ CITEASCĂ…?

 

 

 
09.    SEPTEMBRIE: DIN NOU ACASĂ LA LOCUL MEU. ÎN SFÂRȘIT AM COMPANIE, VREO DOUA CĂRȚI DE DRAGOSTE, CÂTEVA ROMANE POLIȚISTE ,… UNEORI AȘ VREA SĂ AM ȘI EU DIFUZOARE CA ȘI CELE DE LA COMBINA MUZICALĂ .CE N-AȘ DA SĂ FIU ȘI EU BĂGATĂ-N SEAMĂ…, DAR…. SUNT DOAR O CARTE,… ȘI TOTUȘI NU O CARTE OARECARE,… SUNT HARTA PE CARE ESTE SCRIS DRUMUL SPRE VEȘNICII,… ȘI CEI MAI MULȚI CREȘTINI NU ȘTIU CUM S-AJUNGĂ PENTRU CĂ EU TEBUIE SĂ LE DESTĂINUIESC AUTOSTRADA ÎNTR-ACOLO.

 

 

 
10.   OCTOMBRIE: ASTĂZI, M-AU CĂUTAT PRIN CASĂ ȘI M-AU FOLOSIT. CINEVA DIN FAMILIE A CĂZUT LA PAT, BOLNAV. M-AU AȘEZAT ÎN MIJLOCUL MESEI DIN SUFRAGERIE. CRED CĂ URMEAZĂ SĂ VINĂ PASTORUL ÎN VIZITĂ ȘI VOR VREA SĂ VADĂ O MINUNE. DAR EU SPUN MEREU “DACĂ RĂMÂNEȚI ÎN MINE ȘI DACĂ RĂMÂN ÎN VOI CUVINTELE MELE CEREȚI ORICE ȘI VI SE VA DA” ÎNSĂ CUVINTELE MELE SUNT PUȚINI CEI CE LE CUNOSC ȘI ÎȘI GĂSESC PLĂCEREA ÎN ELE!

 

 

 
11.   NOEMBRIE: MI-AU SCHIMBAT LOCUL PE O MĂSUȚĂ CA SĂ MĂ POATĂ FOLOSI DOAR ÎN CAZ DE ALARMĂ. TOȚI PRIN CASĂ VORBESC DE OBOSEALA DE LA MUNCĂ, CAUTĂ CARE MAI DE CARE ODIHNA, HRANA SAU SE ÎNDELETNICESC CA DE OBICEI CU TELEVIZORUL SAU CU COMPUTERUL, … DAC-AȘ AVEA ȘI EU DIFUZOARE SĂ VORBESC MEREU POATE M-AR BĂGA ȘI PE MINE ÎN SEAMĂ ,… DAR EU SUNT SINGURA CARTE PE ACEST PĂMÂNT CARE VORBEȘTE,… ÎNSĂ EU VORBESC ÎN TAINĂ PRIN SUSUR BLÂND, DOAR CELUI CE MĂ CAUTĂ CU TOATĂ INIMA,… ÎNSĂ PUȚINI O FAC!

 

 
12.    DECEMBRIE: TOȚI SE PREGĂTESC DE CRĂCIUN. M-AU ÎNGROPAT SUB BETEALĂ, HÂRTIE DE PACHETE ȘI…..CADOURI….. S-A TERMINAT UN AN ÎN CARE IUBIȚII MEI AU VRUT SĂ MĂ VADĂ DOAR OCAZIONAL,…DAR AȘ VREA CA IUBIȚII MEI SĂ ÎNȚELEAGĂ CĂ NU POT FI CREȘTINI FĂRĂ CRISTOS ȘI NICI NU POT FACE PARTE DIN BISERICĂ FĂRĂ BIBLIE!….EI CRED CĂ MĂ CUNOSC, PRETIND SĂ LE VORBESC, ÎMI CER SĂ LE VIN ÎN AJUTOR SAU ÎȘI PUN ÎNTREBAREA DE CE PLANURILE LOR NU SUNT ȘI PLANURILE MELE,…dar eu vă spun: ”CINE ÎȘI VA ADÂNCI PRIVIRILE ÎN LEGEA DESĂVÂRȘITĂ,…. ȘI VA STĂRUI ÎN EA, NU CA UN ASCULTĂTOR UITUC, CI CA UN ÎMPLINITOR CU FAPTA, VA FI FERICIT ÎN LUCRAREA LUI”.

CE AR SCRIE BIBLIA TA DACĂ AR TREBUI SĂ SCRIE UN ASTFEL DE JURNAL?

Sursa: net

~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

