TRUPUL UNUI CREŞTIN (3)

TRUPUL UNUI CREŞTIN (3) By David (duţu) Miclea

11. SE ODIHNEŞTE ÎN LINIŞTE: De aceea inima mi se bucura, sufletul mi se inveseleste, si trupul mi se odihneste in liniste. (Ps.16:9).

12. SE ODIHNEŞTE ÎN NĂDEJDE: De aceea, mi se bucura inima si mi se inveseleste limba; chiar si trupul mi se va odihni in nadejde: (Fapt.2:26).
13. ESTE ŢINUT ÎN STĂPÎNIRE: Ci ma port aspru cu trupul meu si-l tin in stapanire, ca nu cumva, dupa ce am propovaduit altora, eu insumi sa fiu lepadat. (1Cor.9:27).
14. ESTE ADUS CA JERTFĂ: Va indemn, dar, fratilor, pentru indurarea lui Dumnezeu, sa aduceti trupurile voastre ca o jertfa vie, sfanta, placuta lui Dumnezeu: aceasta va fi din partea voastra o slujba duhovniceasca. (Rom.12:1).
15. VA FI SCHIMBAT ASEMENEA TRUPULUI SLAVEI SALE: El va schimba trupul starii noastre smerite si-l va face asemenea trupului slavei Sale, prin lucrarea puterii pe care o are de a-Si supune toate lucrurile. (Filip.3:21).
16. AŞTEAPTĂ RĂSCUMPĂRAREA: Si nu numai ea, dar si noi, care avem cele dintai roade ale Duhului, suspinam in noi si asteptam infierea, adica rascumpararea trupului nostru. (Rom.8:23).

~sprelumină~

(duţu)

Lasă un răspuns

