PICIOARELE CELUI NEPRIHANIT (2)

PICIOARELE CELUI NEPRIHANIT (2)     By David (dutu) Miclea


Picioarele celui neprihanit sunt gata pentru lucrarea lui Dumnezeu la care a fost chemat.

6. Izbăvite de cădere: Da, Tu mi-ai izbavit sufletul de la moarte, ochii, din lacrimi, si picioarele, de cadere. (Ps.116:8).
7. Sunt aşezate pe stîncă: M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stanca si mi-a intarit pasii. (Ps.40:2).
8. Sunt întărite: Domnul intareste pasii omului, cand Ii place calea lui; (Ps.37:23).
9. Sunt scoase din laţ: Eu imi intorc necurmat ochii spre Domnul, caci El imi va scoate picioarele din lat. (Ps.25:15).
10. Zdrobesc pe satana: Dumnezeul pacii va zdrobi in curand pe Satana sub picioarele voastre. Harul Domnului nostru Isus Hristos sa fie cu voi! Amin. (Rom.16:20).
VA URMA…
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

