MÎINILE UNUI NEPRIHĂNIT (1

MÎINILE UNUI NEPRIHĂNIT (1)   By David (duţu) Miclea


1.MÎINILE NEPRIHĂNITULUI SUNT SPĂLATE: Imi spal mainile in nevinovatie si asa inconjor altarul Tau, Doamne, (Ps.26:6).

2. MÎINILE NEPRIHĂNITULUI SUNT CURĂŢITE: Apropiati-va de Dumnezeu, si El Se va apropia de voi. Curatati-va mainile, pacatosilor; curatati-va inima, oameni cu inima impartita! (Iac.4:8).
3. MÎINILE NEPRIHĂNITULUI PIPĂIE CUVÎNTUL VIEŢII: Ce era de la inceput, ce am auzit, ce am vazut cu ochii nostri, ce am privit si ce am pipait cu mainile noastre, cu privire la Cuvantul vietii – (1Ioan.1:1).
4. MÎINILE NEPRIHĂNITULUI SUNT PRICEPUTE: Si David i-a carmuit cu o inima neprihanita si i-a povatuit cu maini pricepute. (Ps.78:72).
VA URMA…
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

