MÎINILE UNUI NEPRIHĂNIT (2)

MÎINILE UNUI NEPRIHĂNIT (2) By David (duţu) Miclea

5.MÎINILE UNUI NEPRIHANIT SUNT ÎNTINSE SPRE DOMNUL: Imi intind mainile spre Tine; imi suspina sufletul dupa Tine ca un pamant uscat. (Ps.143:6).

6.MÎINILE CELUI NEPRIHĂNIT SUNT DEPRINSE LA LUPTĂ: Binecuvantat sa fie Domnul, Stanca mea, care-mi deprinde mainile la lupta, degetele, la batalie, (Ps.144:1)-La lupta credinţei.
7.MÎINILE NEPRIHĂNITULUI SE ÎNTIND SPRE PORUNCILE DOMNULUI: Imi intind mainile spre poruncile Tale pe care le iubesc si vreau sa ma gandesc adanc la oranduirile Tale. (Ps.119:48).
8.MÎINILE NEPRIHĂNITULUI LUCREAZĂ LA CEVA BUN CA SĂ NU DEA PRILEJ DIAVOLULUI: Cine fura sa nu mai fure; ci mai degraba sa lucreze cu mainile lui la ceva bun, ca sa aiba ce sa dea celui lipsit. (Efes.4:28).
~sprelumină~
(duţu)

Lasă un răspuns

